תשובה אחת
בלי קשר לשאלה שלך, מוזיקה שחורה זה מוזיקה שחורה.
רגאיי זה רגאיי. לא ממש קשור למוזיקה שחורה.
לגבי זיהוי השיר, לא הצלחתי למצוא משהו.
רגאיי זה רגאיי. לא ממש קשור למוזיקה שחורה.
לגבי זיהוי השיר, לא הצלחתי למצוא משהו.
באותו הנושא: