6 תשובות
אני חושבת שניתן לשלוח להם הודעה, וליצור קשר. תבררי.
בהצלחה (:
בהצלחה (:
זה יכול להגיע גם אחרי 3 חודישם אם לא את יכולה לבקש עוד אחד בחינם מהמוכר
אלי אקספרס מקציבה לך זמן הגנה של עד 45 יופ מרגע הקניה, זאת אומרת שאם עבר חודשיים והמוצר לא הגיע, אין לך דרך לקבל החזר כספי גם אם תפני לתמיכה של הסיניים.
תיכנסי להזמנות שביצעת, משם להזמנה הספציפית -> אמור להיות טיימר עם זמן, כל עוד הטיימר קיים את יכולה לקבל את הכסף.
אם מספר הימים הוא מעט מאוד, הייתי אומרת פחות מ10, תלחצי על open dispute ותבקשי את הכסף בחזרה בטענה שלא קיבלת את המוצר והpurchase protection עומד להיגמר.
אם מספר הימים הוא מעט מאוד, הייתי אומרת פחות מ10, תלחצי על open dispute ותבקשי את הכסף בחזרה בטענה שלא קיבלת את המוצר והpurchase protection עומד להיגמר.
באלי אקספר יש לכל מוצר תאריך עד מתי שזה אמור להגיע ואם זה לא מגיע עד התאריך את חייבת להגיד להם אחר כל הם אומרים שזה היה עד תאריך מסויים ועברת את התאריך אז אין מה לעשות אז את פשוט צריכה לכתוב להם הם יתנו לך או פיצוי או ישלחו שוב את המוצר
בטח באתר יש איזה דרך.. יש מצב שעבדו עליך (just saying)
באותו הנושא: