2 תשובות
*שני בנים.

ולשאלה:
דבר ראשון, זה לא באמת עוזר המידע שנתת על כך שיצאת איתם ובלה בלה בלה, הפיתרון העיקרי למריבות הוא לברר מה הגורם המרכזי שפתח את אותה מריבה ולחפש פתרונות שיספקו את שני הצדדים.

למרות שאם את שואלת את דעתי האישית..
אל תתערבי - הם רבו, הם ישלימו גם אם זה יקח קצת זמן. אנשים לא צריכים שיבואו לפייס ביניהם, הם זקוקים למרחב.
שואל השאלה:
את לא מבינה.. אני ממש חייבת שהם ישלימו
אנונימית