4 תשובות
ישראל נמצאת במין מעבר בין יבשות וקשה להגדיר באיזו יבשת היא היא נחשבת באסיה אבל יכלנו להחשב גם אפריקה
כי תעלת סואץ היא הגבול בין שתי היבשות
כי הם נמצאים באפריקה
וישראל זה כבר אסיה.
(כמו שזה נשמע, אנחנו פשוט קרובים לאפריקה)
שתדע חצי אי סיני נמצא גם באסיה.
אנונימית
כי אנחנו על הגבול, הגבול בין אפריקה ואסיה הוא במעבר בין החלק המרכזי של מצרים לחצי האי סיני