8 תשובות
כן, או שאת מרכז נוטה לשמואל, אבל זה תלוי בעוד הרבה דברים
שואל השאלה:
אבל אני נגד נתינת שטחים
פשוט זה לא נחשב התנחלות
אנונימי
זה תלוי בעוד הרבה דברים, לא רק בקטע של השטחים
שואל השאלה:
ברור
בתכלס אני מסכימה עם השמאל חוץ מהקטע של השטחים נראה לי אני מרכז
אנונימי
רק על פי זה אי אפשר לקבוע מה את.. אבל לדעתי כן כי אני נגד זה.. איך שזה התנהל זה פשוט זוועה.. למה לחכות 20 שנה לפינוי מסכן? הייתם מפנים ישר ונגמר סיפור.. לעקור ככה אנשים שחיים שם 20 שנה זה ביזיון.. זאת רק דעתי.. :)
שואל השאלה:
בעיה של ההורים החכמים שלהם שהתיישבו במקום לא חוקי:)
אנונימי
את נקראת צודקת
חברה לפי התורה זה השטח שלנו וזה תמיד היה השטח שלנו... זה שערבי בא ולקח אותו זה אומר שזה נהפך לשלו? אם קניתם בית ותלכו לשנתיים ותחזרו ותראו ערבי בתוכו זה שלו? ממש לא.. זה שלנו.. זה דבר ראשון.. אם זה לא שכנע אותכם אז מה עם זה שכבשנו את השטח הזה שנכנסנו לארץ? מה נראלכם שמדינות שכובשות שטחים במלחמות השטחים האלה נשארים של האויבים? ממש לא, הם נהפכים לשל המדינה.. בקיצור תדעו לפני שתגיבו