2 תשובות
מצטרפת לשאלה! (:
אני אישית לא אוהב את הבנות שהן רזות כמו מקל.
אני אוהב את הבנות הבריאות ולא האנורקסיות.
אלה שמלאות בקטנה. הכי יפה:)
אני אוהב את הבנות הבריאות ולא האנורקסיות.
אלה שמלאות בקטנה. הכי יפה:)
אנונימי
באותו הנושא: