5 תשובות
לפתוח עליו עיניי עגל
שבי מאחוריו.
להסתכל? כולה להסתכל. זה לא ביג דיל. את יודעת כמה אני מסתכלת על הקראש שלי? הוא ביישן והוא אמר לסייעת אחת שאמרה לו שמישהי בביה"ס דלוקה עליו שהוא מרגיש שזו אני אך הוא לא בטוח ב-100% ומתבייש. הקטע הוא ש-70% מהאינטרקציה בין בני אדם היא שפת גוף ומבטים. אולי זה ירמוז לו. לא ככה? כדאי גם. זה כמו שאת מסתכלת סתם ככה על אנשים אקראיים והם בכלל לא משערים שאת מרגישה כלפיהם משהו.
אבל את באמת דלוקה עליו...
Fez
תזכרי - כל מי שתופס אותך מסתכלת עליו, הסתכל עליך בעצמו.