תשובה אחת
אם לא היו לי חברים בבית ספר הייתי עוברת בית ספר כי אני מאוד אוהבת קשרים חברתיים ואני לא יכולה להיות לבד במסגרת בית הספר.
למרות שאם זה היה מצב שיש לי חברים ממש טובים במסגרות מחוץ לבית הספר והייתי ממש מצליחה בתחום הלימודי בבית הספר אז הייתי נשארת.
למרות שאם זה היה מצב שיש לי חברים ממש טובים במסגרות מחוץ לבית הספר והייתי ממש מצליחה בתחום הלימודי בבית הספר אז הייתי נשארת.
באותו הנושא: