4 תשובות
מעדיף שזה הדדי, לפעמים אני שולח לפעמים הצד השני.
אני חושב שאם בנות מתחילות שיחה זה נורמלי לגמרי למה רק בנים אמורים לעשות את זה?
אוהבים? זה נחשב נורמלי לדעתי שנשלח הודעות באותה כמות.
באותו הנושא: