4 תשובות
הדבר המהותי זה הייתי בונה תקרה כפולה כי אני שומעת את השכנים המטומטמים שלי עושים רעש כמו פסיכים.

אבל זה גם תלוי, אני הייתי הורסת את הבית ובונה ארמון חח כי לא אמרת משהו אחד..
עובר לוילה בלוס אנג'לס
אנונימי
מחליף כמה שכנים
היתי מוסיפה כמה מטרים בנוים לכל חדר שינה ולמרפסת ולמטבח וחדר ארונות:)
לא צריכה ארמון.. רק עוד איזה 20 מ"ר:)