3 תשובות
את יכולה כל עוד לא היית זריחה, אם את קוראת קריאת שמע אז את חייבת אחרי זה ללכת לישון ולא להתעסק בדברים אחרים.
אפשר לקרוא תמיד קריאת שמע
האריה הלבן.. לגבי הזריחה באמת נכון. לגבי זה שחייב לישון מיד לא בהכרח.. יש דיונים על עצם הקריאה וכו'.. אבל בשביל לחסוך ספקות מוטב לאדם ללכת ישר לישון.