11 תשובות
0 אקסיות.
0:
אנונימית
קשה לי לספור אז אתאר אותם...
0
0
טכנית 1
אבל מבחינתי 0 זה לא נחשב
אבל מבחינתי 0 זה לא נחשב
^ המשך לתשובה- כי אז הבנתי שזוגיות זה לא מצב מתאים לי אפילו שהוא ילד ממש חמוד ואני אוהבת אותו אני פשוט לא יכולה להיות במערכת יחסים
1, חצי קלאץ'
אין לי אקסים בכלל, אבל יש חבר
אנונימית
5
באותו הנושא: