6 תשובות
תחפור לך תצחק מכל מה שאתה אומר הגדול אתה אמור להבין
יש סימנים (אך זה לא תמיד תופס היות ויש בנות מתוחכמות/מניפולטיביות שהן אלופות בטריקים )
אבל כן יש מן ההיגיון בסימנים האלה:
-היא רואה להיות כל הזמן איתך
-מחפשת קרבתך
-מחייכת אלייך ללא הרף
-שפת הגוף שלה
-גוון הקול שלה
-מסמיקה לידך
-מביאה את הבגדים הכי שוים שלה+מסדרת שיער מדהים+שמה בושם והכל לכבודך
-מדברת עם חברים שלך עליך
**************
לא תמיד ניתן להסיק מזה, כי כל מקרה לגופו של עניין
אך בהחלט אלה יכולים להיות סימנים לגבי זה שהיא פשוט רוצה אותך
בהצלחה גבר
אבל כן יש מן ההיגיון בסימנים האלה:
-היא רואה להיות כל הזמן איתך
-מחפשת קרבתך
-מחייכת אלייך ללא הרף
-שפת הגוף שלה
-גוון הקול שלה
-מסמיקה לידך
-מביאה את הבגדים הכי שוים שלה+מסדרת שיער מדהים+שמה בושם והכל לכבודך
-מדברת עם חברים שלך עליך
**************
לא תמיד ניתן להסיק מזה, כי כל מקרה לגופו של עניין
אך בהחלט אלה יכולים להיות סימנים לגבי זה שהיא פשוט רוצה אותך
בהצלחה גבר
תחייך אלייך
תשאל אותך שאלות שהתשובות אלייהן דיי מובנות מאליו רק כדי ליצור איתך שיחה
אממ, ופשוט תנסה להיות בקרבתך יותר..
תשאל אותך שאלות שהתשובות אלייהן דיי מובנות מאליו רק כדי ליצור איתך שיחה
אממ, ופשוט תנסה להיות בקרבתך יותר..
שואל השאלה:
חברים, אני בת לא גבר.
אני שונה מרב הבנות, יש לי גישה שונה כן אני הכי טבעית ואני מתאהבת בבחורות עם אופי טוב אני שונה באיך שאני מדברת ואני מרגישה איזה שהוא אווירה ביני לבינה, משהו לא מוסבר. אני מחכה לשיעורים שאני אהיה איתה, שהיא רואה אותי בהפסקות העיניים שלה עלי, וגם שלי כמובן אי אפשר להתעלם ממנה אני עם ההומור שלי גרמתי לה לחייך לא פעם, וגם סתם היא עוברת לידי ומחייכת לפני שהיא יוצאת ולשתינו עולה הביטחון שאנחנו בסביבה של אחת השניה. אומר משהו?
אבל אני ממש לא יודעת האם זה הדדי מה שאני מרגישה אליה ולכן אני שואלת.
חברים, אני בת לא גבר.
אני שונה מרב הבנות, יש לי גישה שונה כן אני הכי טבעית ואני מתאהבת בבחורות עם אופי טוב אני שונה באיך שאני מדברת ואני מרגישה איזה שהוא אווירה ביני לבינה, משהו לא מוסבר. אני מחכה לשיעורים שאני אהיה איתה, שהיא רואה אותי בהפסקות העיניים שלה עלי, וגם שלי כמובן אי אפשר להתעלם ממנה אני עם ההומור שלי גרמתי לה לחייך לא פעם, וגם סתם היא עוברת לידי ומחייכת לפני שהיא יוצאת ולשתינו עולה הביטחון שאנחנו בסביבה של אחת השניה. אומר משהו?
אבל אני ממש לא יודעת האם זה הדדי מה שאני מרגישה אליה ולכן אני שואלת.
היא לסבית? כי אם לא יכול להיות שהיא סתם רוצה להיות חברה שלך
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם היא נמשכת לבנות בכלל
אבל אני עם המזל שלי היא עזבה את הבית ספר
עוד אהבה נכזבת שפשוט, עוזבת.
פעם שניה יאיי.
אני לא יודעת אם היא נמשכת לבנות בכלל
אבל אני עם המזל שלי היא עזבה את הבית ספר
עוד אהבה נכזבת שפשוט, עוזבת.
פעם שניה יאיי.
באותו הנושא: