התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאני אגיד למורה שלי שהיה לי היום צו ראשון?
26 בפברואר 2017, 10:48
צה"ל
צו ראשון
גיוס
תשובה אחת
שואל השאלה:
לא יודעת אולי אין היום או משהו.. צריך לחשוב על הכל
אנונימית
באותו הנושא:
הגיוני לדעתכם שאני אבוא לכיתה בזמן שרוב הכיתה הלך לפוריוקטים? הרכזית המורה והמנהלית אמרו לי שהייתי צריכה לבוא למרות שאין שם אף אחד
אני מאוהבת במורה שהיה לי אני לא יכולה להמשיך הלאה
אם אגיד למורה שלי שאני בדיכאון וקשה לי, לדעתכם היא תיתן לי פסיכולוג?
הגיוני שמורה נותן לתלמידה טרמפ לבית?
אין לי כוח לעשות ש"ב.. אם אגיד למורה שלי שהכלב אכל לי את המחברת היא תאמין לי?
המורה מכריחה אותנו לרוץ ליד בנים בשיעור ספורט הגיוני?
נורמאלי שאני אגיד למורה (בת) שלי שהתחיל לי בימים האחרונים המחזור הראשון..
אם היה מורה שהיה שולח לתלמידה שלו איזו יפה ( בגלל התמונת פרופיל ) איך הייתם מגיבים?
זה הגיוני שהיה לי חום ליום אחד?
זה הגיוני שעשיתי 40 שיעורי נהיגה והמורה שלי עדיין לא לימד אותי חנייה ברוורס?
תירוץ טוב והגיוני למורה ללמה איחרתי? דחוף