2 תשובות
לא בדיוק, לסיום שלב הליגה המאוחדת. לאחר מכן יש פלייאוף שבו מפצלים את הליגה לחצי עליון ולחצי תחתון וממשיכים לשחק כל קבוצה במיני ליגה שלה.
אנונימי
כן, אח"כ שלב הפלייאוף.
באותו הנושא: