4 תשובות
אם אתם אוהבים, ואת חושבת שזה הדבר הנכון לעשות ושאת יכולה להעביר חיים שלמים איתו, אז כן למה לא?
יש כאלה שמתארסים אחרי חצי שנה..
3 שנים זה מלא זמן
אני חושבת שכן אם את בטוחה שזה זה. יש אנשים נגיד ההורים שלי התחתנו אחרי חודש אפילו פחות.. וברוך השם הם חיים ביחד כבר 15 שנה. יש אנשים שמתחתנים הרבה יותר מוקדם
חח זה מוזר מה הקטע להתארס ורק אחרי 3 שנים להתחתן? תחיו ביחד שנתיים וחצי ואם תראו שזה מתאים לכם תתארסו ואז אחרי חצי שנה תתחתנו