3 תשובות
שואל השאלה:
מה הדרך לעשות את זה עם הכי פחות מצפון
מה הדרך לעשות את זה עם הכי פחות מצפון
אנונימית
בטח.
למה שלא יהיה בסדר?
עשי מה שעושה לך טוב.
עשי מה שעושה לך טוב.
באותו הנושא: