4 תשובות
להתלונן בבנק.
יש להם כל מיני לוגים של הכספומט ויכול להיות שהם יראו בהם שלא קיבלת כסף.
אולי יש גם מצלמות, אבל זה בטח יותר קשה לגרום להם לבדוק.
יש להם כל מיני לוגים של הכספומט ויכול להיות שהם יראו בהם שלא קיבלת כסף.
אולי יש גם מצלמות, אבל זה בטח יותר קשה לגרום להם לבדוק.
לפנות בדחיפות לבנק ולהסביר להם את שארע.
אנונימי
לפנות לבנק כמה שיותר מהר. יש להם מצלמות והם חייבים לראות שלא הוצאת כסף.
בדרך כלל עובדי הבנק ביום שלמחרת עושים בדיקה לכסף של הכספומט יוצא כסף מספירה וכסף בפועל במידה ואין חפיפה בודקים לאיזה לקוח לא יצא הכסף, הכסף מוחזר ללקוח אוטומטית לחשבון.
כל זה קורה אוטומטית עד 24-48 שעות, מעבר לזמן הנ"ל אם אין תיקון צריך לפנות לשירות הטלפוני של הבנק.
כל זה קורה אוטומטית עד 24-48 שעות, מעבר לזמן הנ"ל אם אין תיקון צריך לפנות לשירות הטלפוני של הבנק.
באותו הנושא: