8 תשובות
רצוי שלא לצאת עם מכנסיים קצרים.
קצת קריר אבל בהמשך היום כבר יהיה חם אז נראה לי שאתה יכול ללבוש
יעני שלושת רבע? אם כן אז אפשר יהיה בצהרים חם נראה לי
לפי דעתי כן
במיוחד עכשיו בשעות הבוקר
כן למה לא יום נעים היום
תצא עם מכנסיים קצרים, מה הבעיה?
עכשיו קריר, אחר כך יהיה חמים.
תלוי באיזה אזור אתה גר, לא בכל מקום חם באותה מידי, כלומר יש מקומות בארץ שעדיין קר שם. (בעיקר בצפון)
אצלי בעיקר יש היום כ27-30 מעלות שזה חמים-חם
אצלנו ממש חם אז לדעתי דווקא כדאי לך ללכת עם קצר
שואל השאלה:
מה עם ראשון לציון
אנונימי