7 תשובות
שואל השאלה:
כי אין לי עוד חברות חוץ ממנה
אנונימית
תחפשי תכירי באמת שבמקומך הייתי לוקחת לה בכוח ומתנתקת מה קצת פרטיות זה שהיא חברה שלך לא אומר שהיא צריכה להידחף לך לעיניינים
שואל השאלה:
בסדר אבל קשה לי להפתח לאנשים
וחוץ מזה שאלתי איך להתנתק מהאינסטגרם, לא לנתק ממנה קשר -_-
אנונימית
אני רק אומרת.
ממליצה לך
את רוצה להמשיך לשאול כל הזמן שאלות כאלה אז סבבה חיים שלך
תשני סיסמא לאינטגרם שלך וזה יתנתק לה אוטומטי
וחברה שלך מאוד חוצפנית אני לא מבינה איך את עדין חברה שלה?
תשני מאצלך את הסיסמה ואז זה אוטומטית יתנתק מאצלה
באותו הנושא: