5 תשובות
עד כמה שאני יודע המכשירים של הכספומטים
ושל ההפקדות פתוחים וזמינים 24 שעות.
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה חג שמח ושבת שלום
אנונימית
עדיף במכשיר היום כך הצק ייקלט יותר מהר.
שואל השאלה:
יש ברור שיש אבל היא דפוקה התוכנה שלהם של המצלמה דפוקה רצח את הגב של הצ'ק המצלמה קולטת ואת החזית לא
אנונימית
אין להם אפליקציה להפקדה בלי להגיע ל. סניף
אנונימי