למה כולם אומרים שמדעי המחשב זה כל כך קל? ושמדעי המחשב א זה בכלל בדיחה (מבחינת מגמה בתיכון)
אני ב5 יחידות מתטיקה עם ציונים של 90+ (כיתה י ) ואני גם ב10 יחידות מחשבים אבל בשביל להוציא 90 במחשבים אני צריכה לחרוש! ואנחנו סה"כ כרגע לומדים עדיין מדעי המחשב א. זה הגיוני?
מי שאומר שזה קל משקר. אני לומדת מדעי המחשב וזה ממש לא בדיחה, נכון צריך לחרוש. ואת האמת, ההתחלה בשבילי הייתה קלה וההמשך נהיה יותר ויותר קשה. אבל אולי זה רק אצלי. יש כאלה שההפך