3 תשובות
למצוא לעצמך תחליפים, זה חשוב מאוד. פירות יבשים, טריים, ירקות שאת אוהבת, קרקרים, יוגורט- כל אלה מצויינים, ואף טעימים יותר מאשר חטיפים מגעילים ומלאים בחומרים משמרים.
להשתדל לא להחזיק בבית דברים כאלה.
לבקש מההורים להכין לארוחת הערב גם מנה בשבילך, אם אינם נוהגים לאכול בריא.
לשתות הרבה מים, וכך לא לחוש ברעב.
למצוא לעצמך תעסוקה שאיננה כוללת רביצה- שיעמום מגביר רעב וחשק לדברים מתוקים.
הכי חשוב- לשאול את עצמך האם את באמת רוצה את הדבר הזה? האם לא תחושי ברע אחר כך? האם שווה להתפתות אחר ההנאה הרגעית הזו?
שיהיה לך בהצלחה!
יום טוב:)
טיפים רבים וטובים בתגית "דיאטה" שלנו.
מערכת סטיפס
אני ממליצה לדאוג שתמיד יהיה לך בהישג יד משהו טעים ובריא לאכול, ובכל פעם שתתפתי לאכול דבר מה לא בריא, אכלי את אותו מאכל בריא.