6 תשובות
אתה יכול לשלוח פה בתגובות?
אנונימי
איזה גיל מדובר
שואל השאלה:
אני בכיתה ט, אני לא חושבת שזה רמה גבוהה פשוט יש לי בעיה עם דקדוק ותמיד יוצאות לי הרבה טעויות אז אם מישהו יכול לעזור אני אשמח :)
אני בכיתה ט, אני לא חושבת שזה רמה גבוהה פשוט יש לי בעיה עם דקדוק ותמיד יוצאות לי הרבה טעויות אז אם מישהו יכול לעזור אני אשמח :)
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימי, זה בסדר אם בפרטי? ף:
אנונימי, זה בסדר אם בפרטי? ף:
אנונימית
אני יכולה לנסות
אני פה.