3 תשובות
לפני שאת עושה את זה את צריכה לשאול את עצמך
"מה אני משיגה מזה?"
"מה הסיבה האמיתית לזה שאני רוצה לחזור לדבר איתו?"
"האם זה שווה את זה?"
"התגברתי עליו באמת שכשאם נחזור לדבר אני לא אתרגש מזה באותה הצורה?"

תחשבי טוב לטובתך האישית והרגשית אם זה באמת שווה את זה או שכדאי לך פשוט לסגור את הפרק הזה בספר ולהתחיל חדש.
את נותנת פרטים דלים מדי.
אך אומר לך כך, שתדעי שאם אפילו קיים אי שם בפנים ניצוץ קטן של אהבה כלפיו זה יכול להידלק בשנייה ולהרוס אותך. זה יצור לך כל כך הרבה דרמה ובעיות ורגשות מעורבים וכו'
זה מאוד תלוי איך את מרגישה כלפיו ולאיזה כיוון את רוצה שזה יתקדם.
מחזקת מאוד את התגובה של formidable
שואל השאלה:
אני כבר לא אוהבת אותו אבל כן מתגעגעת טיפה
אני מפחדת שהרגש יחזור
אנונימית