2 תשובות
וואו הלוואי והיו מלמדים. זה כל כך הרבה יותר טוב מפרבולות וזיוני שכל אחרים
כי זה לא משהו שלומדים, זה משהו שנרכש עם השנים ובית ספר (תיכון בעיקר) זה המקום לקבל בו ביטחון, לדעת להסתדר עם אנשים שונים, להביע דעה ללא פחד וכו'..
אנונימי