10 תשובות
תעברי אלה תמצאי מישהו שהוא כן יכול אולי אפילו רוצה להיות איתך
יואו אני כל כך מבינה אותך... כשנפרדתי מהמורה שלי פשוט התגעגעתי
כל פעם שחשבתי על זה פשוט בכיתי.. (אבל היא בת), כי חשבתי שזה לתמיד. אבל למזלי זה לא היה.
תנצלי את הרגע שיש לכם, ותתנחמי בזה שזה לא לנצח. את כן הולכת לפגוש אותו שוב, אז זה משהו מנחם ברמות.
בשלב כלשהו את תעזבי אותו, וכל פעם שאת מתגעגעת אז תלכי לבקר אותו.
ואז זה פחות יכאב ויהיה פחות דרסטי. את תיפרדי אבל כל פעם תרגישי קצת יותר רחוקה, כי מן הסתם לא תהיו באותה מסגרת, וככה זה יהיה פחות כואב להיפרד..
בנתיים- את הולכת לפגוש אותו שוב, אז אין סיבה להתבאס יותר מדי.
כל פעם שחשבתי על זה פשוט בכיתי.. (אבל היא בת), כי חשבתי שזה לתמיד. אבל למזלי זה לא היה.
תנצלי את הרגע שיש לכם, ותתנחמי בזה שזה לא לנצח. את כן הולכת לפגוש אותו שוב, אז זה משהו מנחם ברמות.
בשלב כלשהו את תעזבי אותו, וכל פעם שאת מתגעגעת אז תלכי לבקר אותו.
ואז זה פחות יכאב ויהיה פחות דרסטי. את תיפרדי אבל כל פעם תרגישי קצת יותר רחוקה, כי מן הסתם לא תהיו באותה מסגרת, וככה זה יהיה פחות כואב להיפרד..
בנתיים- את הולכת לפגוש אותו שוב, אז אין סיבה להתבאס יותר מדי.
אנונימית
את מתכוונת לממש אוהבת אותו?
או שאוהבת בתור המורה לספורט שלך?
או שאוהבת בתור המורה לספורט שלך?
בוא נעשה סדר,
את יכולה מאוד לאהוב אותו בתור אדם ולפי האופן שבו הוא מתייחס, מלמד וכו ובמקרה הזה זה כבר יותר הגיוני
אך אין טעם להיתקע במחשבה על אדם שהרבה יותר מבוגר ממך, זה גם ממש לא מתאים
יש הרבה חתיכים ממש שהם יותר מבוגרים ממך, אך יש איזה טעם פגום בלרצות ליצור איתם קשר
המורה לספורט בטח שרירי כזה וזה מה שעושה לך את זה, אבל תשכילי אם תרדי מהרעיון לגמרי!
אגב, כל מיני סוטים ופסיכיים את צריכה להיזהר מהם אז בבקשה ממך/אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה לא להסכים לקשר אם אף אדם מבוגר!
אך תדעי--פשוט "תריחי" את זה
כל פעם שזה יגיע לשאלות יותר קרובות, אז תחתכי מזה!
לעניות דעתי, ברגע שתהי ממוקדת מטרה ותכירי נער שהוא פחות או יותר בטווח הגילאים שלך, ומישהו עם לב-זהב, כנה, אמין, קשוב לצרכים שלך, חתיך-על ---אז לא תצטרכי בכלל לחשוב על המורה לספורט, תבדקי אותי בעניין הזה ותראי שזה עובד
אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה בבקשה תשמרי על עצמך ולעולם אבל לעולם אל תיצרי קשר עם אדם יותר מבוגר!----תודה מראש!
מאחל לך שתכירי נער מתאים לקשר בקרוב
ממש תשמחי אותי שאת בקשר עם נער שמתאים לך
בהצלחה יקרה
את יכולה מאוד לאהוב אותו בתור אדם ולפי האופן שבו הוא מתייחס, מלמד וכו ובמקרה הזה זה כבר יותר הגיוני
אך אין טעם להיתקע במחשבה על אדם שהרבה יותר מבוגר ממך, זה גם ממש לא מתאים
יש הרבה חתיכים ממש שהם יותר מבוגרים ממך, אך יש איזה טעם פגום בלרצות ליצור איתם קשר
המורה לספורט בטח שרירי כזה וזה מה שעושה לך את זה, אבל תשכילי אם תרדי מהרעיון לגמרי!
אגב, כל מיני סוטים ופסיכיים את צריכה להיזהר מהם אז בבקשה ממך/אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה לא להסכים לקשר אם אף אדם מבוגר!
אך תדעי--פשוט "תריחי" את זה
כל פעם שזה יגיע לשאלות יותר קרובות, אז תחתכי מזה!
לעניות דעתי, ברגע שתהי ממוקדת מטרה ותכירי נער שהוא פחות או יותר בטווח הגילאים שלך, ומישהו עם לב-זהב, כנה, אמין, קשוב לצרכים שלך, חתיך-על ---אז לא תצטרכי בכלל לחשוב על המורה לספורט, תבדקי אותי בעניין הזה ותראי שזה עובד
אני מבקש ממך בכל לשון של בקשה בבקשה תשמרי על עצמך ולעולם אבל לעולם אל תיצרי קשר עם אדם יותר מבוגר!----תודה מראש!
מאחל לך שתכירי נער מתאים לקשר בקרוב
ממש תשמחי אותי שאת בקשר עם נער שמתאים לך
בהצלחה יקרה
אם את אוהבת אותו כאדם אז תתנחמי בכך שתפגשי אותו בהמשך, ותנצרי את הרגעים המדהימים שהיו לכם ביחד ברמה לימודית של מורה ותלמידה
בהצלחה יקרה
בהצלחה יקרה
שואל השאלה:
אוהבת אותו ממש אבל אני גם לא יכולה לנצל את הזמן שיש לנו ביחד כי אני כועסת עליו כי הוא מתעלם ממני...
אוהבת אותו ממש אבל אני גם לא יכולה לנצל את הזמן שיש לנו ביחד כי אני כועסת עליו כי הוא מתעלם ממני...
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש לא
אוהבת אותי כי הוא שרירי כי הוא לא הכי אני אוהבת אותו בגלל מי שהוא כי יצא לי לראות אותו מתנהג גם מחוץ לבית ספר אבל תודה
אני ממש לא
אוהבת אותי כי הוא שרירי כי הוא לא הכי אני אוהבת אותו בגלל מי שהוא כי יצא לי לראות אותו מתנהג גם מחוץ לבית ספר אבל תודה
אנונימית
מתעלם ממך? למה הוא מתעלם ממך?
אנונימית
שואל השאלה:
אז זהוא שאין לי מושג מה הבעיות שלו?
אז זהוא שאין לי מושג מה הבעיות שלו?
אנונימית
מורים די חכמים נראה לי בשלב כולשהו הוא הבין שיש לך רגשות אליו וחשב שהכי חכם זה להתעלם ממך לי היה מדרכים-זוג בפנימייה שממש התחברתי אליהם והם כנראה לא אלי כי הם עזבו ושאני מנסה להיפגש איתם הבעל מתחמק ממני)= מבין את ההרגשה
באותו הנושא: