11 תשובות
במקרה כזה, מה הבעיה?
לא בטוח בכלל! את חייבת לוודא שהיא אמיתית. אני האקר וראיתי הרבה מקרים עצובים
אם נפגשתן במציאות היא כבר לא רק חברה אינטרנטית, לדעתי כן.
אם פגשת אותה כבר אז אין שום בעיה
שואל השאלה:
אבל כבר ראיתי אותה כבר כמה פעמים..
אני פשוט מפחדת מכל המקרים שקרו-אחרי הכל.. אפאחד לא יודע שאני שם
אנונימית
אם ראית אותה אז זה בסדר בתנאי שההורים ידעו איפה את ויהיו איתך בקשר. ועדיף אולי שתפגשו אצלך בבית כשההורים שלך נמצאים
שואל השאלה:
ההורים שלה לא יסכימו אצלי.
ואם אני יספר לההורים שלי הם בכלל לא ירשו לי לדבר איתה.
אנונימית
בת כמה את?
שואל השאלה:
15
אנונימית
אל תלכיי אם זה פדופיל?
אל תלכי תגידי לה שאת לא מעוניינת בקשר כזה מסוכן ותנתקי את הקשר!
איזה מן דבר זה?!
לא ללכת!
אנונימית
אני לא יודע מה לענות, עדיף לא ללכת