9 תשובות
תתעלמי מהם וזה יעבור.. פעם הבאה מציעה לך לא לשתות כל כך הרבה במיוחד שאת בת 15.5
אוי מסכנה.. א ני מקווה שאת יודעת שעשית את המעשה הנכון שלא החזרת, אני חושבת שפשוט תתרחקי ממי שצוחק עליך, תסתובבי עם ילךדים טובים וחמודים
תלמדי לא לשתות כמו אלכוהוליסטית, לא אחראי בשיט. איפה כל ה"חברות" שלך היו באותם הרגעים?
wtf אישה
אל
זה ככ לא בסדר
גם את וגם הן
אל תדברי איתן עד שיתנצלו
אני היחדה שלא הבנתי כלום מהשאלה..?
אנונימית
גם אני לא
אנונימית
גם אני לא
גם אני לא כל כך
אל תשתי כל כך הרבה בגיל הזה! ובכללי לא טס לשתות כל כך הרבה..
אני גם בן 15 והגג שאני שותה זה כוס וודקה עם המשפחה.. באמת מה נסגר עם הדור הזה
אנונימי