יש לי שלושה בני דודים שגדולים ממני בשנה-שנתיים. אחד יודע לעשות קסמים, אחר יודע לכתוב סיפורים ושירים והשלישית היא ספורטאית טובה. וכולם טובים בלימודים. אני גם טובה בלימודים אבל כשאנחנו נפגשים אני מרגישה נחותה כי אין לי ממש כישרון אחר. אני יכולה להגיד שאני חברותית ואני אוהבת לשחק (תיאטרון) ולשיר, אבל בשום דבר כזה אני לא מאוד טובה, אני סתם אוהבת את זה. איך להפסיק להרגיש ככה?