4 תשובות
לא
לא ראיתי, אבל אני חושב שאולי כמה דברים קטנים לא תבין אבל עדיין תוכל להבין את הרוב ולהנות מהסרט (אם הוא כמו רוב הסרטים).
העלילה במהיר ועצבני ממה שראיתי לא מסובכת מאוד וזה בעיקר סובב סביב אקשן ועוד אקשן.
העלילה במהיר ועצבני ממה שראיתי לא מסובכת מאוד וזה בעיקר סובב סביב אקשן ועוד אקשן.
חלק מהדברים כן וחלק לא
כדי לך לראות אותו
כדי לך לראות אותו
לא תביני כלום כולם שם מהקודמים