6 תשובות
זה לא משנה מה אומרים, בשירות לאומי גם תורמים רבות למדינה וזה ממש לא השתמטות. אם את עושה שירות לאומי אז כנראה שיש לך סיבה מוצדקת כי לא נותנים את זה סתם ככה לכל אחד, כל הכבוד לך שאת עושה שירות לאומי, זה גם משהו וזה גם ממש טוב ותורם!
ממש לא את תורמת בדרך שלך וכל עוד את עושה משהו לטובת המדינה ולא בוחרת שלא לעשות למרות שקיבלת פטור בטח מסיבה רפואית אומשהו כזה :)
זה ממש לא אומר, גם בשירות לאומי את תורמת. אם קיבלת פטור יש סיבה אין לך מה להרגיש רע עם עצמך פשוט אל תקשיבי למה שאחרים אומרים.
לא חח מה הקשר תחשבי על עצמך בסופו של דבר המדינה יורקת על האזרחים איתי תורגמן, בר רפאלי לא עשו צבא והם מצליחים ביותר
סתם ממורמרים כי הם היו בצבא וזה לא הכי כיף (בלשון המעטה) ואת היית בשירות לאומי שזה עדיף (פי כמה וכמה) אז הם מנסים לשחק אותה כאילו עדיף צבא
אנונימי