2 תשובות
אם זה מפחיד אותך ואת לא בטוחה בזה אז תמשיכו לדבר בסטיפס,
לא כדאי לעשות שום דבר שאת לא בטוחה בו
לא כדאי לעשות שום דבר שאת לא בטוחה בו
קרה לי דבר כזה בדיוק, והתובנה היחידה שקיבלתי בסוף היא שצריך פשוט לנתק קשר. בלי לחשוב פעמיים.
באותו הנושא: