10 תשובות
תיצור משוואה עם משתנה.
מה הבעיה?
תעשה את זה מסודר אם קשה לך, תבנה טבלה.
תציב את x כמשתנה, ואז תפתור משוואה, תמצא את ערך ה-x (המשתנה) ותראה כמה ילדים יש בכיתה.
מה הבעיה?
תעשה את זה מסודר אם קשה לך, תבנה טבלה.
תציב את x כמשתנה, ואז תפתור משוואה, תמצא את ערך ה-x (המשתנה) ותראה כמה ילדים יש בכיתה.
שואל השאלה:
זה מה שניסיתי כל הזמן אבל אני לא מבין איזו משוואה
זה מה שניסיתי כל הזמן אבל אני לא מבין איזו משוואה
על פי הטבלה תיצור השוואה.
יש לך שני צדדים למשוואה הרי.
יש לך שני צדדים למשוואה הרי.
שואל השאלה:
אני לא מצליח...
אני לא מצליח...
נסמן את התלמידים שהחסירו אתמול בx ולכן:
מספר התלמידים שנכחו אתמול הוא 5x
סך הכל מספר התלמידים שיש בכיתה הוא 6x
היום נתון לנו שהגיעו עוד 2 מהמחסרים ולכן מספר התלמידים שהחסירו הוא x-2
נתון לנו שמספר המחסרים הוא שמינית ממספר התלמידים שיש בכיתה ולכן מספר התלמידים שיש בכיתה הוא 8 (x-2)
סך הכל מספר התלמידים הוא 8x-16
בהנחה שמספר התלמידים בסך הכל לא משתנה מיום ליום אז:
8x-16=6x
x=8
אני חושבת שזה הפתרון
מספר התלמידים שנכחו אתמול הוא 5x
סך הכל מספר התלמידים שיש בכיתה הוא 6x
היום נתון לנו שהגיעו עוד 2 מהמחסרים ולכן מספר התלמידים שהחסירו הוא x-2
נתון לנו שמספר המחסרים הוא שמינית ממספר התלמידים שיש בכיתה ולכן מספר התלמידים שיש בכיתה הוא 8 (x-2)
סך הכל מספר התלמידים הוא 8x-16
בהנחה שמספר התלמידים בסך הכל לא משתנה מיום ליום אז:
8x-16=6x
x=8
אני חושבת שזה הפתרון
שואל השאלה:
ואז מכפילים את 8 ב8 נכון? כי איקס זה רק החסרים
ואז מכפילים את 8 ב8 נכון? כי איקס זה רק החסרים
תלוי איפה אתה מציב את המשתנה ^
שואל השאלה:
לא חשוב הבנתי... תודה רבה!
לא חשוב הבנתי... תודה רבה!
שואל השאלה:
ונתתי לך (no bf no problems) פרח
ונתתי לך (no bf no problems) פרח
שואל השאלה:
וגם לweak
וגם לweak
באותו הנושא: