5 תשובות
שואל השאלה:
אתה בת או בן?
אנונימית
אני בת, ולדעתי זה מאד משנה איך היא נראית
לדוגמא
אנונימית
שואל השאלה:
חחח תודה
אנונימית
לדעתי לבנות עדיף יותר קטנוע או משהו..
לדעתי נשים עם אופנוע זה גם יכול להיות מושך, כל עוד היא עושה את זה כי היא חושבת שזה כיף, כי אם היא סתם רוצה להרשים אנשים חבר.
למרות שאני תופס מ אופנוע כלי יותר אקסטרים ורועש, כמו הרבה דברים שיצא לי לפגוש.