7 תשובות
אני לא רואה בעיה בזה
זה בסדר.
בשביל מה?
זה לא שאין מקום לשבת. כלומר אני יודעת בשביל מה, אבל בשביל מה צריך את זה?
זה לא שאין מקום לשבת. כלומר אני יודעת בשביל מה, אבל בשביל מה צריך את זה?
כן זה נורמלי אני יושבת על ידידים כשאין מקום או סתם ככה
אנונימית
לגיטימי
לא. למה שאני אשב על מישהו סתם ככה אם אין בנינו משהו כאילו מה הפואנטה. אני יושבת על חבר שלי פה זה נגמר
זה לא הדרך למשוך בנים
זה לא הדרך למשוך בנים
כן ברור אני יושבת על ידידים מידי פעם
אנונימית
באותו הנושא: