3 תשובות
תלוי איפה ובאיזה בית ספר ובאיזה מסלול, אצלנו כיתה חשמל מסיימים ביא ועיוני ביב, לא יודעת למה אם זה אותה בגרות אבל יש מסלולים שונים ובחשמל מתמקדים ביב בבגרות של חשמל לכן מסיימים מתמטיקה ביא
אנונימית
חורף יב
בחורף יב הם מסיימים
באותו הנושא: