12 תשובות
ספאמים x2
עדיין יגידו שהאפליקציה בתהליכים.
אנונימית
חחח בטח יראו את זה עוד 10 שנים.
לא יודעת ישתפר, תהיה אפליקציה. או מצד שני, לא בטוח שיהיו כל כך הרבה פעילים ויכול להיות שייסגר.
לא יודעת ישתפר, תהיה אפליקציה. או מצד שני, לא בטוח שיהיו כל כך הרבה פעילים ויכול להיות שייסגר.
ישאלו "איך נראה סטיפס לפני 10 שנים" וישאלו "איך בידיוק אני אמור להטעין את הגאלקסי 17 שלי בעזרת חשמל? אני רגיל רק לטעינה אל חוטית בזמן שהוא מרחף באוויר"
יצטרפו משתמשים חדשים מן הסתם, הרוב המוחץ שפה עכשיו יפרוש, ישנו כמה דברים בעיצוב של האתר שוב, ישנו דברים בחוקים ויוסיפו ויורידו דברים. לא מאמינה שמעבר לזה.
אני מאמינה שכבר לא יהיה פה כבר אנשים.. אבל לכו תדעו
אני מאמינה שהאתר יהיה שומם / ימחקו את האתר.
אנונימית
1000000000000000 שאלות
לדעתי יש סיכוי גדול שהאתר ייסגר לגמרי או שהם פשוט יעברו לפלטפורמה נוחה יותר כמו אפליקציה..
אני נותנת עוד שנתיים- שלוש לאתר הזה וזהו הוא מת.
נדב דפני יזמין את המשתמשים לחתונה שלו, בהשערה שהוא רווק עכשיו..
אני דווקא חושבת שהאתר יישאר חי וקיים