תשובה אחת
אני ממש מבינה שזה משאיר אותך ערה. המון דברים אוהבים להציף אותך בלילה, דווקא שאת עם עצמך. אני מאמינה שבתוך תוכך את תמצאי את הסיבה לזה שלא נלחמת על זה. לפעמים, לא נותרת ברירה אלא לוותר. וזה בסדר. למדתי כבר ממזמן ששום דבר זה לא לנצח. זה מתסכל, אבל זאת האמת המלאה. אני יודעת שאת רוצה שהוא ירגיש את אותו הדבר ויגיד לך את אותם הדברים אבל לפעמים זה לא בשליטתינו. תמיד אפשר לדבר עם הבן אדם, אבל לא לשלוט לו בתגובה. אל תתבאסי אם תפרקי לו מה שעל הלב שלך וזה לא יהיה הדדי. יכול להיות שהוא יסתיר או יכחיש או שזה באמת לא הדדי ואז את פשוט תצטרכי לתת לזה זמן ולהתקדם. נסי לשתף אותו בזה שאת מצטערת ויש לך רגשי אשם וזה רודף אותך בלילה.