התחברות
הרשמה
מוטיבציה להתארגן מהר ולהגיע בזמן לבית ספר?..
אני כל הזמן מגיעה באיחור וזה רק הורס לי, מה לעשות?
20 באפריל 2017, 07:32
עייפות
בוקר
זמן
קימה בבוקר
בית ספר
התעוררות
תשובה אחת
כל יום תלכי לישון מוקדם.. ותעשי לעצמך הדרגה של שעות - את מתעוררת ב8 ואז ב7 וחצי ואז ב7 ואת תתרגלי
ז
זה מוטי לוכים
באותו הנושא:
בנים זה יוריד לכם אם לוקח לי להתארגן 4 שעות כל יציאה/לבית ספר?
כמה זמן לוקח לכם להתארגן בבוקר?
למה בזמן האחרון אין לי מוטיבציה לכלום?
איך מצליחים לקבל מוטיבציה כשכל הזמן רק מורידים אותך ובעקבות זה המוטיבציה לקום ולהתחיל מחדש, ירדה לגמרי?
אני קמתי בשש ועד עכשיו בסטיפס במקום להתארגן ואין לי זמן עכשיו כמו כול בוקר.
עד כמה זה גרוע שאני טסה ביום שני בבוקר ועוד לא התחלתי להתארגן בכלל?
מתי סוף העולם? אני צריכה להתארגן לזה
למי אין מוטיבציה לעשות כלום והוא ממש דכאוני בזמן האחרון חוץ ממני?
בטירונות מהרגע שאני מתעוררת כמה זמן נותנים להתארגן בבוקר?
מי כאן היה רוצה להמשיך לישון במקום להתארגן לבית ספר?
כמה זמן לוקח לכם להתארגן בבוקר?