3 תשובות
שואל השאלה:
אז למה אומרים שזה קשה?
כי זה לא הגיוני שיותר קשה מארבע וחמש
טוב כנראה בית הספר שלי דפוק
אז למה אומרים שזה קשה?
כי זה לא הגיוני שיותר קשה מארבע וחמש
טוב כנראה בית הספר שלי דפוק
אנונימית
זה לא קשה, למעשה רק חלק אחד קשה שזה כל השאלות האנליטיות של שטחים אינטגרלים ומעגלים, השאר זה אפילו רמה של כיתה ט אני לא צוחקת.
אבל את כן צריכה להשקיע וללמוד וזה יבוא לך בקלות את תראי. אל תתני לכל הלחץ הזה שכולם עושים מסביב להשפיע עליך, תקחי הכל באיזי.
תקחי אפילו מורה פרטי לשעה אחת שיסדר לך את הראש, זה ממש עוזר.
אבל את כן צריכה להשקיע וללמוד וזה יבוא לך בקלות את תראי. אל תתני לכל הלחץ הזה שכולם עושים מסביב להשפיע עליך, תקחי הכל באיזי.
תקחי אפילו מורה פרטי לשעה אחת שיסדר לך את הראש, זה ממש עוזר.
100
באותו הנושא: