התחברות
הרשמה
אם אני גרוע במתמטיקה 3 יחל ואני כל הזמן נכשל
אבל במקצועות אחרים הציונים שלי גבוהים והממוצע של הציונים האחרים הוא מעל 85, זה טוב?
22 באפריל 2017, 18:06
מתמטיקה
3 יחידות
ציונים
כיתה יא
בגרויות
2 תשובות
לא אם יש לך נכשל במתמטיקה בבגרות אין לך תעודת בגרות
g
gilad
כן זה מצויין אבל מתמטיקה זה מקצוע חשוב יותר מהאחרים והוא זה שבאמת יותר מסתכלים עליו
Y
Yemanit
באותו הנושא:
תכלס אם אני מקבלת נכשל בבגרות במתמטיקה 3 יחידות אני פוסטמה ברמות, נכון?
קיבלתי ציון גרוע במתמטיקה ואני מתביישת להגיד למורה הפרטית שלי.
כיתה י' מתמטיקה 3 יחידות ציון 50 במבחן זה נכשל?
אני קיבלתי 73 במבחן במתמטיקה, אני כיתה ט׳ זה גרוע?
עד כמה זה גרוע שמחר יש לי מבחן במתמטיקה ואני לא לומדת?
קיבלתי נכשל במתמטיקה..
קיבלתי 94 במתמטיקה בהקבצה ב' אבא שלי אומר שזה גרוע וזה ממש לא - מה לעשות?
קיבלתי נכשל בבגרות הפנימית במתמטיקה אני לא אקבל תעודת בגרות?
קיבלתי 72 במתמטיקה כיתה ט' והיה לי נכשלים עד עכשיו ישש ישש גאים בי?
אני ממש גרועה במתמטיקה אני כל הזמן מתרגלת ולא מצליחה כלום. עוד מעט יש בגרויות ואני לא חושבת שאני אעבור.
מילדה שמקבלת נכשל במבחנים במתמטיקה קיבלתי 100 מתוך בונוס של 50 נקודות זה נחשב שיפור?