5 תשובות
אגם?. לא קצת הגזמת? היא בסוף תריח כמו חנות בשמים!, פשוט שימי דאודורנט ובושם.
אנונימית
חח למה להגזים ככה אני עושה, כל הקרמים בריח אחיד הדורדוראנטים ובושם זהו:)
דורדוראנט מה זה דברים שיש בבית, מה אין לך דורדוראנט?
קודם כל תורידי שיערות משם אחר כך תשימי גולה אחר כך ספריי אחר כך קרם גוף ובושם זה מה שאני עושה..
אני גם שמה קרם ידיים קרם רגליים..
דאודורנט?
אין הרבה מה לעשות זה גיל הבגרות וזה טבעי, שימי ספיידדטיק טוב או משהו כזה