2 תשובות
שרוצים לכתוב באופן טוב שיעניין את הקורא
זה צריך להיות פחות מתאמץ וכשקוראים את מה שאת רשמת זה נראה מתאמץ.
אל תפגעי, קחי זאת כביקורת בונה:)
הכתיבה הרגילה והבאנלית לא תעניין את הקוראים.
הם רוצים לשמוע משהו חדש ומסקרן.
צריך לכוון את הכתיבה לכך שגם לקוראים תיהיה הזדהות כלשהי בדברים מסוימים (אם את יודעת למה אני מתכוונת).
אני לא אשת מקצוע אבל אני מבינה דבר או שניים בעניין.
כתבתי ספר שלם שבקרוב אוציא לאור
זה צריך להיות פחות מתאמץ וכשקוראים את מה שאת רשמת זה נראה מתאמץ.
אל תפגעי, קחי זאת כביקורת בונה:)
הכתיבה הרגילה והבאנלית לא תעניין את הקוראים.
הם רוצים לשמוע משהו חדש ומסקרן.
צריך לכוון את הכתיבה לכך שגם לקוראים תיהיה הזדהות כלשהי בדברים מסוימים (אם את יודעת למה אני מתכוונת).
אני לא אשת מקצוע אבל אני מבינה דבר או שניים בעניין.
כתבתי ספר שלם שבקרוב אוציא לאור
אנונימית
צריך לשים לב לא לכתוב יותר מדי פעמים את המילה "אני", ו"אני" ו"אני". זה נותן קונטרה אצל אנשים.
אם אפשר להבין על מי את כותבת גם בלי לכתוב "אני", או "הוא/יא", או "הם" יותר מדי פעמים, תצנזרי את המילה.
לגוון במילים, ולהשתמש בניסוח מדויק. כמו "הוא כתב/טען/אמר/הקליד/הביא ש..."
לא לחזור על אותה מילה יותר מדי פעמים באופן כללי.
לשים לב מתי מסיימים משפט, ומתי לא. ולפי זה לשים נקודה. או פסיק.
צורת כתיבה מעניינת טומנת בחובה מקוריות. אז אל תעשי את זה משעמם כמו שאני כתבתי לך את ההוראות. כי רק הוראות כותבים ככה.
במאמרים, את צריכה הזדהות. אז תצחיקי/תרגשי אנשים דרך הכתיבה הזאת עם כל מיני פאנצ'ים מקוריים. אם יש לך את זה, יש לך. אם אין, אכלת אותה.
בהצלחה.
אם אפשר להבין על מי את כותבת גם בלי לכתוב "אני", או "הוא/יא", או "הם" יותר מדי פעמים, תצנזרי את המילה.
לגוון במילים, ולהשתמש בניסוח מדויק. כמו "הוא כתב/טען/אמר/הקליד/הביא ש..."
לא לחזור על אותה מילה יותר מדי פעמים באופן כללי.
לשים לב מתי מסיימים משפט, ומתי לא. ולפי זה לשים נקודה. או פסיק.
צורת כתיבה מעניינת טומנת בחובה מקוריות. אז אל תעשי את זה משעמם כמו שאני כתבתי לך את ההוראות. כי רק הוראות כותבים ככה.
במאמרים, את צריכה הזדהות. אז תצחיקי/תרגשי אנשים דרך הכתיבה הזאת עם כל מיני פאנצ'ים מקוריים. אם יש לך את זה, יש לך. אם אין, אכלת אותה.
בהצלחה.
אנונימי