2 תשובות
למה את בוכה בגללם?
א. זה בסדר לבכות, תשתי קצת מים ותנשמי עמוק. ב. תחשבי על זה שהן לא שוות את הבכי שלך, לא משנה מה הם עשו, אל תתני לזה להשפיע עליך.