התחברות
הרשמה
אני לא יודעת מה לעשות אני לא מפסיקה לבכות רק בגלל כמה בנות ומורה, אני מרגישה חרא מה לעשות?
4 במאי 2017, 15:24
בכי
רגשות
מצב רוח
דמעות
בדידות
2 תשובות
למה את בוכה בגללם?
א
אנונימית בשבילך:)
א. זה בסדר לבכות, תשתי קצת מים ותנשמי עמוק. ב. תחשבי על זה שהן לא שוות את הבכי שלך, לא משנה מה הם עשו, אל תתני לזה להשפיע עליך.
w
we were on a break ! ! !
באותו הנושא:
אני לא מפסיקה לבכות.. אני לא יודעת מה לעשות... בבקשה תעזרו לי
אני לא מפסיקה לבכות בגלל אמיר חצרוני.
אני לא מפסיקה לבכות בגלל משהו נורא שגיליתי היום.
אני לא מפסיקה לבכות מה אפשר לעשות כדי להפסיק?
לא מפסיקה לבכות נשבר לי הלב... מה לעשות
קיבלתי מחזור אתמול ועכשיו קמתי משינה בגלל הכאבים ואני לא מפסיקה לבכות ולא יכולה לישון, מה לעשות כדי שהכאב יעלם?
עושים עלי חרם הכיתה שלי אני לא מפסיקה לבכות בת 14 מישהי לדבר איתה?
ירדתי 3 קילו ולא רואים כלום אפילו לא קצת, אני לא מפסיקה לבכות מה לעשות?
עכשיו הגעתי הביתה ואני כמעט נדרסתי ואני לא מפסיקה לבכות מה לעשות?
וואוי אני כל כך דואגת לחבר שלי מה לעשות אני לא מפסיקה לבכות?!
גילו אצלי סרטן בלוטת התריס, אני לא מפסיקה לבכות פה, מה לעשות?