התחברות
הרשמה
אנשים שטובים באנגלית תיכנסו
אני יודעת שזה נשמע מטומטם!! אבל..
אני רוצה להיות יותר טובה באנגלית ממה שאני עכשיו אז אני צריכה יותר לדבר ולכתוב באנגלית אז חח אממ מישהו רוצה לבוא איתי לפרטי ונדבר באנגלית?? תודה לעוזרים :)
נ.ב- אני בכיתה ח'
5 במאי 2017, 00:52
אנגלית
לימוד אנגלית
שפות
מילים
כתיבה
4 תשובות
יאלה בואי
ה
הלוויתן הורוד
את מוזמנת לפרטי :)
מ
מחורי 123
אני מדבר הרבה עם האמריקאים בבי הספר שלי, זה ממש עוזר
ZK
מי שרוצה לדבר סתם בשביל להתאמן שישלח
J
Johnny S