2 תשובות
תבדקי, גם אם הוא ראה ולא ענה זה לא סוף העולם. כן זה מבאס והכל אבל תחשבי שאולי הוא לא יכל לענות או שפשוט לא היה לו מה להגיד וזה לא בכוונה לסנן.
את תמיד יכולה להתחיל שיחה שוב.
תבדקי, עדיף לך לגלות עכשיו מאשר להמשיך לחיות בציפיות ובתהיות אם הוא שלח או לא. וגם אם לא? זה לא סוף העולם, אבל אני עדיין מבינה אותך,...