9 תשובות
ההערכות שקרוב לחצי האוכלוסיה חילונית ומתוך האוכלוסיה הדתית קרוב לחצי מגדירים עצמם כמסורתיים והשאר דתיים יותר כולל חרדים.
בעיקרון זה חצי חצי. יש דתיים בכל מיני רמות ויש חילוניים בכל מיני רמות
חילוניים
מסורתיים.
מקום שני חילונים והשאר דתיים וחרדים.
אם הרוב במדינה היו דתיים וחרדים המדינה הייתה שונה בהרבה
חילונים
שואל השאלה:
כן גם אני אשמח
אפשר קישור להערכות הללו?
חילוניים הם עדיין סוג של מאמינים או דתיים בדרך כלל... ישראל מדינה מאוד שמרנית.
הייתי אומר שיש יותר דתיים. לא כל חילוני=אתאיסט
משום מה היה קשה למצוא קישור. כנראה שהעיתונות לא גאה בנתונים.

44 אחוז חילונים, 9 אחוז חרדים, 11 אחוז דתיים, 36 אחוז מסורתיים.

ראו קישור.