14 תשובות
כן כשזה הופך להיסטוריה
כן, בגלל שהוא מטומטם
כן, נהיה לי קראש ואז הבנתי כמה הוא צבוע, וקלטתי שאין לי מושג אפילו איך בכלל נהיה לי קראש עליו ולמה..
כן
בכל יום מחדש.
חחח כל כך
וואי ממש
לא, כנראה בגלל שכרגע אני חווה את ההתאהבות הראשונה שלי.
אנונימי
כן כל כך
כן ואי
כן
כן אבל התאהבתי במישהו אחר
לא. בגלל שיש לי קריטריונים גבוהים כדי להתאהב במישהי.
ואני יודע שגם שתי האקסיות הבודדות שלי לא חושבות בצורה כזו עלי.
ואני יודע שגם שתי האקסיות הבודדות שלי לא חושבות בצורה כזו עלי.
אנונימי
כן כי עכשיו הוא ילדותי כמו כל הבנים אבל כשצריך הוא רציני עכשיו אנחנו ידידים ממש טובים ושכחנו מזה לגמריי