תשובה אחת
לא אם התקבלת אז כבר התקבלת למגמה.
אני לא חושבת שאפשר לשפוט בן אדם על פי ציונים של מחצית אחת, כולנו בסך הכל טועים ולומדים מהכשלונות שלנו.
אני לא חושבת שאפשר לשפוט בן אדם על פי ציונים של מחצית אחת, כולנו בסך הכל טועים ולומדים מהכשלונות שלנו.