תשובה אחת
לא אם התקבלת אז כבר התקבלת למגמה.
אני לא חושבת שאפשר לשפוט בן אדם על פי ציונים של מחצית אחת, כולנו בסך הכל טועים ולומדים מהכשלונות שלנו.